close

昨天初二出遊,回程塞了n個小時,回到家,心情浮躁煩悶。

我討厭這種ㄚ  ㄗㄚ的感覺,我彷彿不再是我,一切情緒獨立存在,身體感受到不開心,嘰哩咕嚕地想說話。

遲疑著:「要不要去跑步呢?」然後聽著窗外咻咻冷風,氣溫冰涼涼,動力也瞬間冷颼颼....

此時我的影像恩師突然打電話給我,神隱許久的他竟然出現了。

原來他要找人借數位單眼相機,這麼巧,我有!這麼快,明天就要!

好吧,「我要去成大跑步,會經過你家那一帶,順便拿去給你。」

就這樣,出借單眼相機的承諾,推著我走出家門,走入寒風中跑步,這是老天的安排吧?

然後我在成大自強校區,繞著整個大校園跑了四圈,穿得厚厚兩層,聽著mp3,越跑越溫暖,越跑越開心。

看著自己的身影在昏黃的校園路燈下緩慢移動,覺得剛才的煩悶都不見了。

我真的好喜歡這種感覺,寒冷中、年節中、昏暗中的每一步....

跑到最後一圈,耳機響起這首歌,讓我也好想大聲地唱:「謝謝老天爺,我知道都是因為您愛我們,所以給我們最好的安排。」

:)) 

What love the Father has lavished on us
That we should be called His sons and daughters
Precious in His sight
Greater love this world had never seen
When He hung on that tree
O why would He do such a thing
For dirty sinners like you and me?
Chorus:
O God thank You for loving me
When on the cross You made history
Lord You died for me
Forever my praise will go to Thee
O God thank You for choosing me
To be Your child and bear Your name
O Jesus I will never cease to sing Your praise

Verse 2:
Your love is patient and humble and kind
It's greater than all my sin
It always protects and trusts and hopes
And will have no end
It's Your love that lifted me up from the depths
Set my feet on a solid rock
With a firm place to stand
Lord I always will trust in Your loving hand

Bridge:
How wide how long
How high how deep
How endless is Your love for me
How wide how long
How high how deep
How endless is Your love for me

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    林梵 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()