那些真實過的美麗時光

那些曾經往前進的篤定

謝謝你曾慷慨帶給我的一切


我衷心答應,我會好好的。

P1030279.JPG

That I would be good

That I would be good even if I did nothing
That I would be good even if I got the thumbs down
That I would be good if I got and stayed sick
That I would be good even if I gained ten pounds

That I would be fine even if I went bankrupt
That I would be good if I lost my hair and my youth
That I would be great if I was no longer queen
That I would be grand if I was not all knowing

That I would be loved even when I numb myself
That I would be good even when I am overwhelmed
That I would be loved even when I was fuming
That I would be good even if I was clingy

That I would be good even if I lost sanity
That I would be good
Whether with or without you

就算一事無成,我會好好的;
就算飽受噓聲,我會好好的
就算疾病纏身,我會好好的;
就算重了十磅,我會好好的

就算身無分文,我會好好的;
就算青春不再,我會好好的
就算不再受注目,我會很好的;
就算並非全知,我會很好的

就算心已麻木,我還會有人愛;
就算被世界擊倒,我會好好的
就算滿懷怒意,我還會有人愛;
就算害怕寂寞,我會好好的
就算失去理智,我會好好的;
我會好好的,無論有你沒你。

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    林梵 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()